Mary-Jet <3

Jag, Jennie och alla andra tjejer fick en grym kväll på Saga Bar!



Jag och Jennie stod längst fram och hängde på högtalarna och sjöng oss hesa!




  





Efter spelningen hängde hon kvar och pratade och skrev autografer!



Här har Jennie nyss gett henne ett tidnigsutklipp, blev ganska nöjd!!!



           Alisa letar plektrum ;)



       Mariette skriver på Jennies arm :)



och här på min ipod, inte lite nöjd över vad hon viskade till mig :)))



Jag och Jennie tryckte in oss på QX vimmel bild!





så kul vi fick prata med henne, så himla go tjej :) 




   Vi är nyförälskade ;)



Köpte skivan också så nu ska den spelas!!!



Vi fick en riktig Mary christmas ;) och det var bäst <3




Julafton!

Vi började dagen med att åka och hälsa på Mormor!







Sen blev det massa god mat hos pappa!




 



            Farmor var där :)









                                                    Mina Julklappar :)

 





MaryJet

Nu ska jag och Jennie snart ta spårvagnen till Järntorget och SagaBar!!!




Hörs imorgon :)






God Jul!!!

God Jul, hoppas alla haft en bra dag!!!




Kommer mer bilder från min dag imorgon när jag och Jennie sitter på tåget till Göteborg :)






Imorgon spelar Mariette på Saga Bar och jag och Jennie ska dit :D






God natt puss&kram

 

 


Onsdag!

Snart ska jag och Jennie ut på stan och kanske så blir de att köpa någon mer julklapp och så ska vi äta nånstans också :)


Har iaf fixat klart Mammas julklappar, här är en av dom!



Hoppas du svimmär den här gången också! ;)





Arvika




Lämnade kalla Gävle för lite mindre kalla Arvika idag! Men då fick man ju ingen värme på tåget istället :(





Sen blev det kocki med Pappa & Johan


Själv satt man kvar i bilen och öste på med VÄRME!!!!






Nu ska jag prata klart med Linnea, sen sova!






Blir en heldag med Jennie imorgon <3



Puss&kram





Julshow ''underworld''

Här är Matilda färdigsminkad och TAGGAD!!!


Gjorde 3 föreställningar, första gick bäst sen gick det utför ;)



          Fika efter första föreställningen :)


   



 
                      Hanna & Carro :)



Efter andra föreställningen fick vi kolla Hv:s uppträdande! Lady Gaga och Ronny&Ragge va grymma!


 

Nu är vi lediga ända fram till 11/1 ska bli så skönt!!! :)


 


Inför Julshowen!

Nu är förberedelserna i full gång!




Nina filar naglar som aldrig förr!

Fick på mig 5 stycken men dom åkte av lika snabbt, har iaf målat mina naglar röda, nån måtta får de vara ;)






Imorgon åker vi till Arvika för att fira jul där! :)






Helgen!

Klockan 15 i Fredags kom Mathilda, Julle och Holmen och hämtade mig i Gävle, och det blev några jobbiga timmar i busssen då vi satt och frös hela vägen!!

Mamma och Ida hämtade upp mig i Karlstad och då trodde man ju att man skulle få det lite varmare dom sista 7milen, men nej! Värmen i mammas bil hade slutat funka!!!





Hemma blev det en varm dusch och mys i soffan hela kvällen!






Och mamma kör med utemöblerna på gården året om! ;)







Johan har skaffat en ny familjemedlem, en liten Eddie :)






På lördagen var det Serie i Bengtsfors!




Spelade i Sveriges kallaste hall!!! alla satt med jacka mössa och vantar på sig, helt sjukt!





Blev vinst med 6-1 i båda matcherna, HÄRLIGT!!! :)





På vägen hem körde Stefan en snabbstädning av bussen medan vi andra satt kvar och försökte få upp värmen!!!


Kan sammanfatta dagarna med att det var en kylig helg ;)



 


SNÖ!!!

Hatar att de kommit så mkt snö, och vet inte hur många gånger man varit nära på att slå ihjäl sig!!!



Så de är såhär de ser ut när Sara jag och carro är ute och går ;)




Och nu är det verkligen slutspurten med allt plugg 3 dagar kvar sen lov och bara 11 veckor efter lovet helt sjukt!!



I tisdags satt jag jenny carro och nina och skrev så pennorna glödde!!!




Var på stan idag och kollade julklappar och present till Nina!!

   

vi hittade massa kul ;)



och Nina köpte kläder och skor till på Fredag, fan vad kul ni kommer ha!!!!



20 min på gina och 10 min på din sko så vare klart ;) Tänk om man var så snabb!!!



 




Idolfinalen 2009!!!



Jag Jennie och Mamma var på plats i globen :)





Mamma fick plats på Calles fanläktare, och fick grym uppsikt över idolerna bakom scenen;)


Innan Tvsändningen började gick jag och Jennie runt och kollade lite!


                      Peter Jihde



                 Jennie och Eddie



Precis innan sändning hittade vi våra platser!



Hamnade bredvid en gubbe som höll stenhårt på Erik, gjorde verkligen allt för att heja fram honom!!


I sista pausen sjöng Mariette sin egen låt Lies Beyond!

  
                       Då stod jag och Jennie längst fram, bäst av allt :)



Vi stannade kvar i Globen under eftersnacket, men vi var livrädda för Tvkamerorna ;)

    






Trött



Idag var det riktigt tungt att gå upp, hade gärna sovit kvar några timmar till!!!

Blir en lång dag idag


Hörs senare Puss&kram





Wihoooo

På Juldagen ska jag och Jennie till Göteborg och lyssna på Mariette som spelar där på en krog! :))))




Från kl 22-23 uppträder Mariette och sedan startar dom upp dansgolvet!

och Mariette kommer vara där hela kvällen och signera hennes skiva, kommer bli grymt :)






Måndag

Blev bara 3 timmar i skolan idag som tur var, har varit jätte trött hela dagen, men har iaf haft 4 jätte bra dagar i Stockholm och Sundsvall! :)


  
Kommer fler bilder från helgen imorgon!





Idag efter några timmar i soffan gick jag och Andreas ut och gick ett tag, köpte också med mig en Hanna Montana Parfym till Ida i julklapp, hon ska ju tydligen ha allt från Hanna Montana nu!



Sen gick vi hem och fixade lite mat, fläskfilé och pommes frites blev de!






och så blev de en Smirnoff Ice!







packning pågår







Och lite uppvärmning inför ikväll!!

  
     Guess who? ;)                                         och hon med dom röda lapparna!







Mix Megapol!

Nu har vi varit nere och ätit frukost!

om 2 timmar kommer taxin och kör oss till Mix Megapol, NERVÖST!!!!

 

 


Bilder från kvällen

Blev en sen middag på hotellet :)


   

               




                Efter några glas vin ;)




   
                                                      
                                            och efter några till.....




  
                                                       Tyst med er!!!! ;)




Nu är vi tillbaka på rummet efter en jätte mysig och rolig kväll!


Hörs imorgon puss&kram




Amaranten

Nu sitter vi på hotellet, bor på first hotel amaranten, skitsnyggt verkligen! Ni får se bilder sen :)



Det första vi får se är Idol bilen, men var tyvärr tom ;)



Hann ut på stan en timme! Blev Fika och några affärer








Köpte en Parfym och så köpte jag och Jennie en varsin tomte!







Och ikväll har vi laddat upp för lite party!!! ;)




Nu ska vi dra ut och käka :)




Framme :)



Nu är jag framme i Stockholm!


Har nyss varit och hämtat ut nyckeln till pappas lägenhet och nu ska jag bara vänta in Mamma & Jennie :)





Stockholm!!!

Nu är allt packat och klart för Stockholm ska bli hur kul som helst!!!


och bäst av allt 3 dagar med Mamma och Jennie, händer inte ofta :(






När vi kommer fram kommer taxi och hämtar och kör oss till hotellet



Sen ska vi hinna med lite shopping också och på kvällen ska vi ut och äta!



Fredag kommer de bli stressigt!


Först Mix Megapol sen hem till pappas lägenhet och sen IDOL!!!









Onsdagkväll

Var på stan med Andreas och han köpte med sig lite leksaker till Adam, men han kommer säkert ha lekt sönder dom själv innan han hunnit lämna dom ;)


Alltid lika omöjlig att få med på bild ;)




Sen blev det TACOS!!!!





och lite choklad till efterrätt



Eftersom jag och Andreas aldrig gillar samma saker så är det ju ett måste att köpa båda :)





Snart Bonde söker fru!!!!







Bollnäs



Bollnäs med BF3 idag, bussen skulle åkt 8.30 men när klockan var 9.00 hade det fortfarande inte kommit nån buss, då började man ju nästan hoppas på att man skulle slippa åka!!

Men icke... Kerstin hade lyckats krångla till de så bussen inte ens var bokad men 15 min senare var vi påväg





och fram kom vi... var och kollade på höghammarskolan och riksidrottsgymnasiumet för handikappidrott!







sist men bäst av allt....


Max stoppet på vägen hem :)




Sen blev det underhållning av sara och hennes mobil i bussen!









Tisdag!

och idag känns det inte som man snart fyller 20 utan snarare 80 har ont i hela kroppen!!! :(


Men carro ringde förut och då blev man ju snabbt på bättre humör, snart är det dags för en Carro & Jessica helg igen. Den här gången ska den inte sluta i Sätra, iaf inte för mig ;)


   
 


Imorgon ska vi till Bollnäs totalt otaggad!




In this skin



Nu ska jag beställa skivan!!! :)





Helgen!

I helgen var jag ''hemma'' i arvika och spelade top 12!



När vi kom fram på fredag kväll var föreberedelserna i full gång!



Sen blev det hem till mamma som fortfarande var i chocktillstånd efter dagens besök av Kjell Eriksson ;)



Presenten han hade med sig och så har han lovat mig och jennie ett besök i vakna med the voice studion!




 Min hejjarklack som höll till vid miniborden nästan hela helgen!




              Alex och Moa i Enervit tältet!






Fick 4-7 i kvot under helgen och slutade 8a så jag är nöjd men saknade min favorittjej under helgen men nästa helg ska vi till Sundsvall och spela NSM :)







Mariette


 Lies beyond  Så grym låt! :)


Blir så avundsjuk på Jennie som fick se henne sjunga Dear mister president i göteborg idag!!!

Men om en vecka åker hon och jag till stockholm, kommer bli två grymma dagar med syrran :)


Nu har biljetterna till Arvika 2010 släppts, nån som vet vilka artister som kommer??

och vilka ska dit? :)



 


Tisdagsmys



Blev lite tisdagsmys idag med Carro på Frasses :)



Imorgon är det nationella prov i Svenska, är muntliga delen imorgon och jag är nervös! Carro ska gå upp först, så hon som sätter nivån! ;)






RSS 2.0