Arvika eller inte?



ska Arvika 2010 bli första gången man missar denna festival på 7 år?  Har riktigt svårt att bestämma mig när det kommer band som Takida,Kent,Volbeat,Teddybears,Robyn...


och detta pga att under samma dagar på en annan plats i Sverige är de en annan festival!



Med den bästa!






Pingis pingis pingis

Hela dagen har bestått av pingis, hann med en snabb lunch med pappa och sen en fika med Malin men annars har man varit i pingishallen större delen av dagen!




Imorgon ska jag ha med mig Madde och en 12årig kille hela dagen, så lär väl bli minst ett pass imorgon!



Godnatt :)




Svenska Hollywoodfruar!

Om man nång gång ska kolla det programmet så är det ikväll!  Det visar från när Maria Montazami var på QX galan och delade ut pris!






Alla vi som var där vet ju vilken toppenkväll det var! :)




Gaynight on Galaxy!

Yes om 4 dagar åker man ut på östersjön igen, kan bli hur kul som helst!!! :)




men den stora frågan är......


....Hur ska jag klara mig utan min Carro???



och viktigt att komma ihåg, allt som händer på östersjön stannar på östersön!




Godnatt!

 


Lördag!

Har haft fullt upp hela dagen, träffat fotografer och jobbat! Jag och Bettan var och käkade på pronto, mycket gott :)


och tidigare ikväll blev det en kort promenad med Jennie runt Sågudden!







Nu sitter vi och äter lite och dricker vin, blir nog utgång senare verkar som det är mycket folk ute ikväll!



puss



Mot Arvika!

Har nyss bytt tåg i karlstad och hoppat på tåget mot Arvika, får fint mottagande när jag kommer fram, Jennie och Mamma är där och Madde!







Känner mig riktigt hedrad av att Madde tar sig tid till att möta mig på en fredagkväll....jag vet ju hur mkt ölen och framförallt raggar rundorna på Arvikas gator betyder för henne! ;)





Fredag!

Yes äntligen fredag och solen skiner! :D



I eftermiddag åker jag till Arvika, där blir det massa jobb och umgås med familjen!




När jag kommer fram är finaste Jennie där och möter upp mig ♥

 

 


färdig packat!

Äntligen så var man klar med alla väskor, och som vanligt är dom överfulla!



ikväll har man mest hängt i soffan, kollat lite film käkat godis...


och lite musik!!




Imorgon får jag träffa Nina och massa andra igen! :)



Godnatt!

fel ställe....

Samtidigt i Gävle och Göteborg....

       


snacka om att man befinner sig på fel ställe!




nu har jag precis kommit hem från en mysig fika med Carro :)





Var så mysigt att få träffa dig igen och få sitta ner och prata om precis allting precis som vi brukar! :)




Nu ska jag packa inför helgen!





Church Street

Nu är jag tillbaka i Gävle för några dagar! :)


Ikväll gick jag och Andreas till Church Street och käkade!



sjukt gott och så mätt man blev, nästan så man inte orkade ta sig därifrån...;)



Nu ligger jag i soffan och har nyss testat den här!


den var helt ok men inte mer!



Snart kommer Pappa till mig och hälsar på! och imorgon ska jag äntligen träffa Carro igen saknar saknar! <3





Stockholm!

Har haft 4 jätte mysiga dagar i Stockholm tillsammans med Jennie och Mari!




Blev massa promenader, shopping och god mat under dagarna!





På lördagen sov vi länge innan det blev lite shopping och lunch på stan!



sen blev de ju såklart massa tagg inför kvällen!




först blev de lite förfest på hotellrummet, sen vidare till cobra där vi mötte mona och majsan för att senare ta oss till kolingsborg! :))




Mary på kolingsborg och den här gången hade hon med sig hela bandet! :)






Grymt gig av MaryJet!





Äntligen!




Är dom mina! :))))




Music!

Idag ville Mari ha lite tips på bra musik, tipsade henne om Vinestreet och som hon gilla de :)))

Och cissi är ju snygg som fan, det fick jag inget medhåll om än...men de kommer nog! ;)




Helgen!

Blev 3 vinster och en förlust under helgen i Östersund och vi slutade 3a i serien! :)







I bilen hem blev det godis och musiktävling och ibland drog man till med gissningar som inte riktigt stämde...;)


    

Med biffen bakom ratten kommer man hem i tid! ;)




Östersund!

Om 3 timmar åker vi till Östersund för sista seriesammandraget!





Kom igen nu tjejer!! :)))



Lycka







Hur glad blir man inte av att se det här?!?!  :)))





05.40!

Så här mkt ös är de i Arvika kl 05.40! ;)






Skönt att vara tillbaka i Gävle igen och ska bli grymt skönt att få sova i sin egen säng! :))




Flytt!

Idag har vi haft fullt upp med mamma och pappas flytt, dom har bytt lägneheter med varandra så det har varit lite kaos men nu börjar det ordna upp sig!





I fredags var vi och hälsade på lille Leo också, så söt! :)




  

Stolt storebror och morbror!




Om några timmar åker jag till Gävle igen, så imorgon blir det träning igen! :)




puss

 

 


Calle i Sunne

Jag Jennie och Andreas åkte till Sunne Spa för att äta lyssna på Calle! :)


           Jag och Jennie framme vid scenen




                
            Rolig kväll och bra gig av Calle! :)




Ikväll blir det en lugn kväll tillsammans med familjen!



Puss





Påsk i Arvika!

Promenad genom stan!





                         3 systrar :)



RSS 2.0