Onsdag!

Onsdag och ännu en dag med härliga människor!


                         Mary!



Jag och Jennie tyckte först vi hade hamnat lite fel.....Men Alisa tröstade oss med att vi fick ju iaf de vi ville! ;) haha så himla rolig och fin du är Al!



 

Jag, Becca och Jennie!



               Reza var också där! :)





  

Vi kommer aldrig glömma dig!




Imorgon åker jag och Jennie till Arvika och hälsar på familjen!♥





Helgen!

Jag jennie och Mari hade en jätte mysig helg i Karlskrona!




Mary på Kronan!




Bilder från hotellrummet!


   

 

Maris shopping i lobbyn! ;)




Mary på Modemässan!



                   självporträtt! ;)



                   Vi på Wachtmeister! :)



                                    ♥





3

Bara 3 dagar kvar med det här gänget!








Kommer sakna er!




video från hytten ;)



sång och skrik från party hytten! ;)



Kryssning!

I lördags 15.30 rullade 21 bussar från Gävle mot Stockholm och årets studentkryssning!!!


                Vi var taggade, stackars busschaufför! ;)


Carro och jag blev riktigt nöjda när vi tillslut hittade våran hytt!



Vi tog oss såfort vi kunde ner till restaurangen!

 

God mat och gott dricka!


Efter maten dröjde det inte länge innan de såg ut så här i hytt 9471! ;)




 


Sen fick vi fint besök!







Våga spåra.....? ;)


Sen var det dags att gå vidare!


Och stämningen är på topp!!!

 


Nina var inte nöjd med sin egen dricka, min var bättre! ;)


         sara tog lite hänsyn till beach temat!




Sen gick vi och trängdes på dansgolvet!!


     och madde har full koll på glaset!


                  Sveeeen! :D


tydligen var vi ute och fick oss lite frisk luft!


Klockan 4 orkade inte vi stå på benen längre, jag och carro tog oss till hytten och vaknade 11 vi missade frukosten som vi sett fram emot typ hela resan :( haha


Men vad gör de när man får ha de så här mysigt i hytten? ;)





Imorgon kommer det nog upp något videoklipp från kvällen! :)


Puss




Halmstad!

I fredags tog jag och Jennie oss till Halmstad för att kolla tillväxtmässan och gå på tjejkvällen på travet!



Mariette spelade några låtar på tillväxtdagen och gjorde en intervju!



Här visar hon upp vad hon shoppat, den där plattångshållaren vore nått för mig med, är ju ganska bra på att sprida saker omkring mig! ;)


Sen blev det lite fix innan vi åkte till travet!



Där hade vi en jätte mysig kväll, med god mat och trevligt sällskap! Det här var nog den bästa mariette spelningen som vi varit på, jätte bra låtar och grym stämning!




Rebecca var så söt och hade köpt rosor till mig jennie mary och alisa!






                                   Mary kör lite moves! ;)



Tack för en jätte mysig kväll ♥







Tisdag!!

Och idag är pappa hos mig och hälsar på igen, tror snart han flyttar in! ;) 

Gick på stan ett tag och letade skor åt honom men inget som dög haha!


Sen blev det träning och när man kom hem hade Pappa och Andreas varit på Waynes och köpt sallad!





Imorgon är det dags att börja packa igen, på torsdag bär det iväg igen wihooo!


Efter kryssningen i helgen är det efterfest på Goya på söndag, och Carro är taggad som få, skräll?! ;)






I wanna be your light


                                   
                                            ♥



                       

Myskväll i Hedesunda!

Myskväll i Hedesunda med Melodifestival, vin och Tacos!


            Carro kockar!


Innan sa jag vem som helst men INTE Anna Bergendahl, men givetvis.....


Trodde Eric Saade skulle ta hem det där lätt, Manboy var klart bäst :)


Hade iaf en jätte mysig kväll med Carro och Nina! ♥

 



Nu blir det snart en promenad och ikväll kommer pappa och hälsar på!

 

 

 


Helg!

Igår var vi och kollade när Urnan tog sig till semifinal i elitserien, vinst 5-3 mot Taberg Härligt!!!



sen drog vi till Max!



och käkade lite Montazami burgare! ;)


hyrde 3 filmer också, blev Tournament, äntligen midsommar och roadtrip beer pong!





var även tänkt att hyra den här!




The Boat that rocked, ladda lite inför kryssningen nästa helg ;)




Ikväll blir det Vin och Melodifestival med fina vänner! ♥


puss




Ledig!

Ledig idag och det har varit grymt skönt! :) Helgen blir lugn och det känns som det behövs!


Imorgon blir de fika med Carro och Nina och kolla elitserien på kvällen! :)



Och på lördag är de ju melodifestivalen, missat alla program hitills, så får se vem som blir min favorit helt enkelt! ;)







                                   For eternity ♥




                              


I lie

I try to be on time but I gotta blame my worried mind,
someday I will make you proud

                                            
                                        ♥






SM och Live for Haiti!

SM i Halmstad Arena!



Gick inte så jätte bra för min del men var ändå en rolig helg!



Fredag kväll och Mallan hänger i gardinerna! ;)




På lördagen kollade vi lite matcher innan jag och Jennie tog oss till kåren för att kolla live for Haiti Galan!

självklart var Mariettes framträdande höjdpunkten! Riktigt fint gjort av alla som ställde upp på galan för en sån viktig sak!


               Therese och Mary! :)


Var ett jätte fint uppträdande av dom! <3


                                             Fade out! :)




Im travelling again!!!

Den här gången till Halmstad och SM! :)





kommer bli en hel helg i Halmstad Arena! :)


Börjar med Mixeddubbel kl 9 imorgon!
Damdubbel kl 10 och singel 12.25


och imorgon kommer Jennie också till Halmstad! ♥

 

får hoppas carro och gänget får kul ikväll, hört de blir party när jag åker härifrån...dålig stil! ;)





Arvika!

Just nu är jag i Arvika, åkte hit igår och redan imorgon åker jag till Gävle igen för träning innan vi åker till Halmstad på torsdag :)


Här kommer fler bilder från helgen!


                   Jag och Jennie på läktaren!




                  Dreadspoesen! ;)



             Therese och Mary!


                       


                 Go Sharks!!!!


     Alisa! :)        Sharks slutade på 4:e plats!





Mary pimpade Jennies dator! :) ♥




Nu ska jag sova tåget går tidigt imorgon bitti! God natt :)





RSS 2.0