Måndag



Måndag igen och ny skolvecka med massa plugg!






Här sitter Becca och läser en bok om döden, känns sådär lagom uppmuntrande en måndag då man är trött på de mesta och har ont lite överallt!



Fick lite massage av Carro innan jag gick hem så axeln kändes lite bättre.... iaf för stunden!







Östersund

På tåget blev det massa dator och godis - aldrig mer godis från spegeln!






På lördag blev det upp tidigt för att åka till hallen!



Vi spelade 3 klasser på lördagen och på söndag blev det inget spel alls för mig, men var helt ok att sitta vid sidan och se Malin vinna  matcher :)



Just denna helg hade de passat Jennie väldigt bra att vara pingisspelare!



Priserna hade varit perfekt för Jennie ;)


 


...

Värsta dagen på länge!



                              <3





Partyskiva!!!

Håller på och hjälper Hanna med att få till en partyskiva, kan ju hoppas den kommer till användning snart! ;)




Och så måste jag ju få visa er hur lik hon är Helena i Ensam Mamma söker!



Håller ni med?? :)





Tisdag...



Idag fick man reda på att talet och pm:et till nationella ska vara klart till på torsdag så då fick man fart som aldrig förr!




Sen gick vi till aulan för att öva in en koreografi till julavslutningen!



Blev mest kaos... Alla ska stå och typ trycka ut tuttarna i 4 minuter så de ska man väl kanske kunna lära sig!!



Sovmorgon imorgon!!!!







....

Ungefär såhär känns det idag!!!





20/11

Snott lite bilder från Malin från i Fredags! :)


    



  


Helt perfekt sällskap en fredag kväll!! ;)




Fredag!

En hel kväll med dom här kan ju inte bli annat än bra!!! :)






Planering

Idag började vi planera lite inför nyårsafton!

Carro och Nina kanske åker till Arvika, är ju bra om de lär sig hitta dit om det blir distans förhållande i framtiden ;)




Besök



Igår överraskade pappa mig med att komma och hälsa på, sånt är alltid kul :)




Idag hade vi Nationella prov i svenska, kändes ganska bra så bara hoppas på de bästa! Efter provet gick jag och Nina ner på stan, köpte ett linne på gina och ett halsband på Jc :)


Och så blev det lite Ben & Jerry




Var meningen att vi skulle plugga lite men blev soffan och tvn istället!


Ikväll kommer Andreas hem <3





Tisdag

Inte ofta man får skratta så mycket på skolan som idag, och Nina avslöjade carros partyskada ;)



Men sen blev det full fokus inför Nationella Provet imorgon!

          
Åke har redan börjat fuska! ;)

 

 


Andreas är forftarande kvar i Arvika och är sjuk :( skulle vilja ha honom här nu<3








Sola i Karlsta

Nej den såg man inte mycket av idag, men kan ju bero på att man var i pingishallen nästan hela dagen också!




En bild på laget från i lördags!



Ganska trött efter två dagar i pingishallen så nu blir det soffan och Heartbreak Hotell!


Bästa Carro ringde förut och lät verkligen som man missade något igår, en galen kväll som vanligt!


Gävle imorgon!!




Fredagsmys

Ikväll blev det Fredagsmys hemma hos mamma!




Var ju tvugna att åka förbi godishuset när vi är hemma!


Massa bus i varje idol paus





Imorgon är det Seriespel i köping! Mamma skickade nyss med mig en hel påse med mat, annars tar man ju bara godispåsen och sticker! ;)


Godnatt :)




Idol 2009!




Ikväll har dom ju iaf sparat de bästa till sist :)




Tröttast!



Är så himla trött och spelar ingen roll hur mycket jag sover blir aldrig piggare, nu är Johan hemma och spelar musik så det dunkar i hela huset, typ de som håller mig vaken just nu!



Nu ska jag snart ta mig ut i kylan och gå till sporthallen för träning!






Torsdag

Igår när vi kom hem hamnade vi framför tv:n några timmar, älskar SF kanalen!




 
Andreas på Burger King 



 
Nån som hade roat sig med det här konstverket platsen framför  
                            

 

Nu blir det lite GH sen ska vi ut och äta på stan!




Arvika

Sitter på tåget till Arvika nu, har varit ledig idag och har bara två lektioner imorgon och en på fredag så tyckte det var lika bra att passa på :) Har nyss åkt från Stockholm så har kommit en liten bit påväg iaf!


Tyvärr så är inte Jennie hemma när man kommer hem :(


Imorgon ska Becca tattuera sig igen så kommer gå och vänta på ett mms imorgon! :)





Tisdag!

Bästa tisdagen på evigheter, fick reda på att vi är lediga imorgon och bara en lektion på fredag, underbart!


Idag fick dom här två nå ryck och skulle jobba på som aldrig förr! själv hängde man på Msn och Facebook ;)

Om exakt 7 månader är det våran tur och springa ut på trappan!


Längtar som fan! Men ändå inte, trivs så bra med alla :) 

Nu ska Andreas utmana mig på Fifa! Men man får väl lägga sig för husfridens skull ;)




Fotbollskväll!

Först kollade vi fotbollsgalan sen Henrik Larsson! Alla som känner mig från när jag var liten har nog inte glömt hur galen jag var i Henke larsson haha! Nästan lite Madde och Persbrandt Varning ;)

Kommer ihåg hur besviken man blev när rastaflätorna försvann och kommer aldrig glömma när jag var 11 år och fick träffa honom när pappa tog med mig på Gais - Celtic! 






Nu ska jag sova lång och jobbig dag imorgon! och nej carro jag ska inte gnälla! ;)





Lördag!

Idag har jag tagit de hur lugnt som helst, har mest  suttit vid datorn och kollat film, riktigt skön dag :)





DM i Valbo imorgon!






Saknar!

Saknar dig jätte mycket älskling <3



Hoppas du fixar nån coachseger i Storfors!!!





Idol 2009


Många som var bra ikväll men trodde aldrig Mariette skulle hänga löst :( 


Jag och Emma satt och höll tummarna för henne allt vi kunde :)

Som tur var så åkte Rabih, Idol 2009 behöver ingen Zlatan längre!!!






Ångrar

Ångrar verkligen att jag tog vaccinet igår, hade aldrig kunnat tänka mig att det skulle göra såhär ont efteråt!! Har knappt kunnat sova i natt och armen går inte att röra :(






Nu har Andreas åkt också så ingen att mysa med ikväll :( Men är ju Idol som tur är!!!




Bara 5 till som måste ut så får jag och Jennie se Mariette i globen!! :)







aj aj aj!!!

Har så grymt ont i armen, och det blir bara värre och värre :(  Jävlar om någon försöker komma nära mig och min onda arm ;)


Imorgon ska jag på stan och fixa Farsdags present, någon som har något tips på vad man ska köpa???


     Farsan gasar på i parkgatanbacken ;)





Och imorgon åker Andreas igen, kommer inte få ha en helg tillsammans på evigheter!!!






Får ju alltid låna massa bra filmer av Malin så ikväll blir det 5:e Johan Falk filmen!







Torsdag

Nu är äntligen sprutan tagen! var så himla nervös innan skönt man inte var ensam om att vara det, börjar få ont i armen nu och mår lite illa men det var inget att vara nervös för :)


Nu ska jag ut och äta lunch med Andreas och till Telia och fixa mitt internet som vägrar funka!




Ikväll blir det träning om jag inte mår sämre!





Sommar

Åhh vad jag saknar sommaren nu!!!




















Kan inte bli mycket mörkare och tråkigare än vad det är nu :(







Vaccin

På torsdag är det dags för vaccin, och jag har aldrig varit rädd för sprutor men nu har jag fått för mig att jag är det! Typiskt mig!




Men vem vet kanske redan har svininfluensan som väntar, känner mig så himla konstig och är så sjukt trött!!! :(






Ny Pingishall!!



Arvika BTK har fått bowlingens gamla lokaler och Andreas är nog mest nöjd av alla just nu!
Skönt med ny pingishall om jag kommer hem sen igen :)



Stor risk de blir andreas nya hem!





Idag har varit en riktigt slappdag bara kollat film med Nina och suttit vid msn i hur många timmar som helst, ungefär som förr alltså!


Fick ett videoklipp av Malin förut som hon hade filmat i smyg igår, efter nästa tävling ska hon också få se sig själv på film!;)


 


Helgen!

Eskilstuna med Malin igår, det gick ganska bra och vi hittade både dit och hem ;)


Har du stängt bagageluckan? ;)



Direkt jag kom hem blev det snabbt in i duschen och fixa sig för halloween fest!


Man fick några blickar på bussen!


Rocktema på tvillingarna!


        Jag och Becca :)


Rambo, munken och lady gaga ;)





Den här katten va nästan lika söt som becca ;)


                                Ellie :)



Buss till stan och donken för andra gången under dagen!




         sista bilden för kvällen!




Nu kommer snart Nina till mig, då blir det massa plugg vi egentligen borde gjort för längesen!


// Jessica
            

 

 


Ny design!

 

Jag blev verkligen jättenöjd, designen känns precis som jag:)

Klicka här för att komma till  Victorias blogg!


RSS 2.0