Inneboende

I två dagar har Pappa bott hos mig, det har varit mycket trevligt. Vi har varit ute och gått en hel del, kollat fotboll och  massa humorklipp på youtube och då drar pappa som vanligt fram det där skrattet som bara han kan få till, nästan så han viker sig dubbelt! Då blir det nästan så jag skrattar åt honom istället för med honom. Vi har ätit massa gott också!





Pappa är nog den familjemedlem som är mest likt mig, mat och sport! Snart tar jag tåget hem till Värmland för att träffa resten av familjen igen!

 


Kommentarer
Postat av: jennie

möms ;D

2010-05-27 @ 00:35:54
URL: http://mrsjenni.blogg.se/
Postat av: Mallan

Waynes-sallad?

2010-05-27 @ 10:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0