Lips Grand Prix

Igår hade Majs bjudit med mig och Mari på Lips Grandprix, 14 tjejer tävlade i Gokart! Angela Monroe, Jane Timglas, Camilla Håkansson, Annika Holtz, Katarina Hurtig, Anna Lundh, Sandra Dahlberg var några av dem som var med och tävlade! Jag tippade Annika Holtz som vinnare, hon höll nästan hela vägen men vann gjorde Camilla Håkansson.

Lite bilder från dagen/kvällen:



Jag och Majs var hungriga innan vi ens kom dit så vi hoppade med glädje på bussen som tog oss till efterfesten på Göta Källare där det väntades mat,prisutdelning och fest!




Vi fick med oss en varsin goodiebag som innehöll mest smink så nästan allt innehåll kommer att gå till min kära syster!



Vi blev inte kvar på Götakällare så länge utan istället blev det en promenad genom Gamla stan och tillsist gick vi och satte oss på en uteservering. Tack för en trevlig dag och kväll!

 


Kommentarer
Postat av: Mari

tack detsamma :)

2010-05-23 @ 23:16:20
URL: http://marisofibrandstrom.blogspot.com/
Postat av: Majs

Tack själva ((:

2010-05-23 @ 23:36:21
URL: http://www.hanky.se/Majs
Postat av: Mallan

Nya glassgumman e så söt :)

2010-05-24 @ 18:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0